25 Oct 2014

Porumbi si melci

Miroase din nou a lemne arse pe foc si porumbii se parjolesc pe focuri pe la tara.
In afara Aberdeenului miroase a toamna si ma face sa ma gandesc la copilarie si la dovlecii sculptati harnic de maini dibace.
Tufanelele sunt nelipsite de pe masa mea in acest sezon la fel ca si tartacutele si o noua jucarie: dovleacul magic mesterit de mine prin tehnica ''wool felting''.
Am gasit si eu porumbi imbracati in hainuta matasoasa, asa cum nu am mai vazut pe nicaieri in ani de zile. Miroase a porumbi dulci si lecturi citite cu glas tare pe indelete.

Toamna asta ma plimb mult seara, strazile din Rosemount sunt magice in serile nu prea reci. La ferestre vad vrajitoare si maturi aspre ce pun pariu ca noaptea dau o tura si leagana pruncii adormiti.

Si cum astazi a fost un alt targ local in Aberdeen am avut norocul sa gasesc melci! Deja fierti si preparati numai buni de mancat cu un sos de maioneza si usturoi! Ce altceva ar merge mai bine cu porumbii fierti?

Melci, porumbi si seri tarzii.

In plimbarile mele tocmai ce am descoperit o noua cafenea chic la care o sa ma aventurez din nou in cateva minute. Se numeste Cognito si proprietarul a tinut musai sa tina deschis pana la ora 9 in fiecare seara! Asa ca imi pot bea ceainul din-nainte de culcare in compania altora care se bucura de toamna asta- cu, sau fara porumbi sau melci... Nu numai asta, dar servesc inghetata delicioasa!

Si nimic nu se compoara cu o portie de inghetata mancata in interioul unei cafenele calzi si primitoare cu geamuri aburinde, cand afara iti ingheata nasul!

4 ani de zile si inca mai descopar bucuriile si surprizele Aberdeenului.

Maine ma duc la vanatoare de castane pentru ca bag seama ca in curand vine vremea semineului si merg bine impreuna!

Bucurati-va de toamna!


No comments: