4 Jan 2010

Economii la...Pusculita

Este dimineata.Mananc lapte cu turta dulce si ma gandesc la cum sa iti dramuiesti banii,la cum sa fii econom.Un fapt cat se poate de normal,nimeni nu ar trebui sa gaseasca ceva ciudat in asta.Se pare ca turta dulce in combinatie cu lichidul albicios din sanul vacii stimuleaza dorinta de a fi rational,de a te gandi la zilele negre si iti stimuleaza simtul agonisirii.Ne da de gandit si ne face sa...(intocmai!)-sa ne cumparam o pusculita.
Eu cred ca avem nevoie de o pusculita vorbitoare.Una magica sau in cazul in care duhul lampii este mult prea lenes sa se trezeasca in 2010 ne-ar fi folositoare si una electronica.Atunci cand vrem sa luam din ea mai multi bani decat am pus ultima data sa ne mustre,sa ne certe si sa ne aminteasca de faptul ca ea e Pusculita-The Boss.Am avea nevoie de o pusculita care sa ne muste de degete atunci cand scoatem prea des bani din ea.Sa te intrebe:chiar ai nevoie de cerceii aia?chiar iti este atat de util inca un parfum?Uita-te la mine la naiba,sunt o Pusculita-Porc!Eu ar trebui sa put,dar nu ma vait.Ce as putea face?Sa bag singura mana in mine si sa fur niste bani?Ok,sa zicem ca as face asta.Si apoi ce?Topai asa roz si dodoloata pe strada printre masini,sar pe tejgheaua unui magazin si zic:va rog frumos,imi puteti da si mie un parfum?Da,da,chiar vedeti bine-Sunt o Pusculita!O Porc-Pusculita!Hmm...si daca e hypermarket ce ma fac?Desigur,asta nu ai luat in calcul,nu?Cum ajung eu la casa prin coada aia de canibali?Se pare ca nu va ajunge faptul ca ne mancati.Rupeti bucati din noi- porci simpatici si roz si va hraniti rupand cu dintii dintr-o ciozvarta.Din ceea ce a fost candva pulpa sexi a vreunei purcele cu personalitate admirate de intreaga hoarda de porcime din cotet.Rusine!Si acum ne vreti pe noi sa va pastram si banii...
Data viitoare cand bagati mana sa luati un ban,va sparg mai!Va sparg cum spargeti voi pusculitele nevinovate, simbol al hranei voastre stomacale.Sau si mai bine,m-am hotarat-va mananc de vii mai!

No comments: