28 Oct 2008

M-am indragostit de soba!

Atata vreme am stat si am inghetat...si am stat,si am stat,asteptand cu nerabdare sa se treaca peste conceptia aceea invechita ca trebuie fie nu stiu cate zile la rand, in care sa fie sub nu stiu cate grade celsius afara,ca sa se dea drumu la incalzire.Straturile de haine deveneau insa din ce in ce mai groase si geamul de la clasa deschis din ce in ce mai rar, cu toate ca toti profesotii ne atrageau atentia ca miroase numai a snacksuri si pufuleti.Iar intr-o zi...(aceeasi in care au pus si camere de filmat pe coridoare-nu am gasit inca legatura),am intrat in clasa si soba ardea...Era calda,primitoare,trona acolo unde o stiam emanand caldura necesara creierului nostru inghetat.A devenit in scurt timp centru de interes.Toata lumea se agita in jurul ei in fiecare pauza.Acum toti o mangaie,harjonesc,pupa,imbratiseaza,uneori bruscheaza,urca pe ea,ce sa mai...O iubim!M-am indragostit de soba!

No comments: