22 Feb 2010

Sa zambim

Pentru ca imi place sa zambesc.
Pentru ca imi place sa ii fac pe altii sa zambeasca
Uneori zambim avand patrunjel intre dinti.Pentru cel iubit,acela este insa cel mai adorabil zambet de pe Planeta.
Alteori afisam zambete false.Prefacatorie.
-Imi place rochi ta!
-O ....multumesc!
De fapt gandesti:este cea mai ingrozitoare rochie de pe lume.Arde-o! Si ca sa nu tradezi adevarul,vine salvarea- si tronezi imediat un...-da,nimic altceva decat :)
Zambim de amar alteori.
Zambim ca sa dam putere altora cand si noua ne este greu.
Zambim cand privim cerul?Zambim cand vedem doi batranei tinandu-se de mana?Normal ar fi sa o facem.
Zambim cand suntem beti-de fericire,de iubire,de miresme placute,de alcool...
Zambim pentru ca cei dragi zambesc.
Zambim.
Daca avem Free Hugs,de ce nu ar fi si Free Smiles?
Daca Jocul Imbratisarilor nu il joaca toti doritorii din lipsa de curaj,nu pot spune ca stam la fel si la capitolul cu  zambetul...Zicem ca nimeni nu ne da nimic cand primim zilnic tone de zambete.Gratis!
Zi de zi il pasam de la unul la altul,sare din buze in buze,ne imprietenim prin zambete,suntem conectati prin acea linie care se ridica de colturi pe fata noastra lasand sa exprime indiferent de ceea ce simtim cu adevarat pe interior:
Uite...zambesc!
De ce sa nu facem o intreaga retea de Zambete Online?
Incep eu, uite:

-UITE... ZAMBESC!

Ati zambit?

*Norc ca am cinci degete...
:)

4 comments:

Maria said...

am zambit :)!

Unknown said...

original:).. dar n-ai pedichiura facuta:-"
>:D<

Daniela Smoke said...

da si asta se intampla tocmai pentru ca originalul este mana in mana cu spontanul.
eu imi numaram degetele de la picioare cu frica sa vad daca imi ajunge pentru fiecare litera in parte si sa fii stat sa ma intreb:aoleu,dar unde e oja?:)

Casa cu cadouri said...

si eu am zambit
imi place ideea, sper sa-mi fac timp de o poza haioasa si eventual sa dam o leapsa mai departe cu misiunea "zambeste!"